Hejsan !

Idag var vi ju på bio, vi blev 7 st tillslut.. Robin och Basse följde också med :) Filmen var bra, riktigt bra t.om =D hehe.. Det var helt klart värt att gå och se den =) Så gör det om du inte gjort det än! =)

Ikväll efter att vi kom hem så kände jag att det var dax för en förändring =P så nu har jag klippt lugg =P hehe.. jag pratade om det för jätte längesen.. men det har aldrig blivigt av..Men nu tog jag mitt mod i fånga och gjorde det.. Och ska jag vara ärlig så blev det snyggt! Snyggt på en snygg person..ohh ;) haha! Tog en lite snabb bild för att visa min älskade bästis, Så tar en ny imorgon eller så, så får ni kanske se det här på bloggen också..men det är bara kanske ;) hihi!

Vet ni hur taggad jag blir när alla här hemma frågar varför vi inte åker ner till Turkiet och stannar där i några månader? Jag blir så sjukt sugen att bara göra det.. Denna vecka är sista veckan J jobbar, sen har hon inget jobb kvar(lät lite konstigt..menmen) =P Aa men iaf.. och då undrar folk hela tiden "Ja men varför drar ni inte ner och jobbar och stannar där några månader?" jaa ni jag har ställt mig den frågan många gånger.. vad har man att vara rädd för? =P Svenska chefen som vi träffade där nere, han sa det också.."Vad finns det hemma i sverige och längta hem till?" "Ni kan lika gärna jobba här som där" Och det stämmer ju.. det är ju inte direkt svårt att få arbete där! =P  Vi får helt enkelt ta oss en funderare på det tills nästa sommar, då planerna är att faktiskt göra det under ett tag..eller aa 4 månader! Fatta vilken dröm !! =D haha!

Nej nu ska jag vara lite social innan jag ska sova! Gonatt med er!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0