Ho ho .

Kom hem för ett tag sen från arbetet;) hehe, jag fick reda på att jag ska få jobba den 2 veckorna som heltid när jag kommit hem från Turkiet, och går det bra då så fortsätter jag att jobba året ut! =D kalasbra ju!

Just nu väntar jag på Jennifer. vi ska upp till det andra dagiset på gettostigen och lämna in vårat papper om hur vi jobbat så vi får lön =) Sen får vi se vad som händer, antagligen hem hit ;) haha! Men man vet aldrig!

Nu är det 1 dag närmare Turkiet. endast 10 dagar kvar. tiden går lite långsamt just nu tycker jag. hoppas det ändrats, kan bli jobbigt annars! Men som tur var har jag något att göra varje dag fram tills att vi åker! =D

Schemat fram till vi drar! ;)

Onsdag: Jobba
Torsdag: Jobba, Bandy
Fredag: Jobba, Träffa Lizett
Lördag: PG
Söndag: PG
Måndag: Jobba hos Tessan
Tisdag: Jobba hos Tessan
Onsdag: Packa packa packa !
Torsdag: NU DRAR VI !!!! <3 =D

Nu kom J, så nu ska vi dra, hörs senare! Tjaao!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0