Lördag

Ber om ursäkt för dålig uppdatering mina fans!

Igår blev det ingen uppdatering. jag slutade lite senare och efter det var det bara hem käka middag och sen upp till fam. Mattesson och fira M som fyllde år, även familjen Svensson och Levin var där. =) Det var trevligt. Men efter ett tag så gick jag, J, T och R hem. men dem till oss och jag och J till henne. Vi kollade på singing bee, Angelika som var med är ju kompis med syrran, så var lite kul att se, men gick ju inte speciellt bra för henne. men ändå =P hehe..

Idag är planerna att jag ska städa Robins hus. Jag vet inte riktigt när, men på eftermiddagen iaf. Så får se när han hör av sig =) förhoppningsvis runt 2-3 eller något, för just nu så orkar jag verkligen inte göra ett piss, vaknade för inte allt för längesen. och är riktigt sliten.. =P tro det eller ej ;)

Nej nu ska jag vila lite i soffan innan jag orkar göra frukost=P Mmm. älskar min lathet!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0