Måndag .

Nu är jag hemma. dem ringde imorse och frågade om jag ville jobba.. ja varför inte.. Så idag blev det 9-17... och samma tider blir det imorgon. Imorgon ska vi tydligen åka till Vallentuna också, och kolla på teater med alla barnen =P hehe. vi får väl se hur det går ;) haha! nejdå, det går säkert bra, och blir kul! =)

Jag är riktigt hungrig faktiskt, känns som jag inte har ätit på jag vet inte hur länge.. så ska bli gott med mat som snart är klart! =P haha..

Idag så träffade jag med Carina för första gången sen hon kom hem från Side. =P och dem hade haft det riktigt bra.. och vet ni?! =D Deras hak som dem alltid gick till.. var till The Queen också=D haha.. så det var rätt kul faktiskt! Så när jag och jennifer åker ner den 6/11 så ska jag ta med ett kort ner på dem tillsammans med lite personal och ge =D hehe!

/A

Kommentarer
Postat av: Tuva

TACK:) från Tuva

2008-10-13 @ 21:28:54
URL: http://ungmamma89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0