Onsdag .

Sådär ja.. nu är jag hemma.. och väntar på maten, är sjukt hungrig, käkade inte speciellt mycket till lunch ! Dagen idag har faktiskt gått väldigt fort! rätt skönt. för var rätt så trött imorse! =P

Ohh vad jag längtar tills vi åker. Men fick precis reda på att The queen stänger om 15 dagar, vilket betyder att vi inte kan ha det som hak! :( och får troligtvis inte träffa vissa personer. Men finns ändå lite possitift i det, och det är ju att Adem har "full sleep" ;) haha, nej men han är ju ledig hela dagarna då. Frågan är bara hur jag ska klara av att umgås med J och A själv hela dagarna ;) fyfan säger jag bara ;) hahah nejdå =P

Askimi özlüyorum <3
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0