hallå där gott folk.

Läget då? haft en bra dag? själv har min varit kalas, men ganska trött!

Imorse ringde demkl 9 från Tallstigen och behövde hjälp, så jag gjorde mig iordning lite snabbt, sen knalla jag upp dit. Och dagen där var trevlig, men mycket annurlunda gemfört med hur dagmammorna gör =P men det gick bra ändå =) Så vid 16.00 så slutade jag. Men det hände en rätt rolig sak på förskolan idag också, det var en liten kille där(Den första som vågade prata med mig) och han säger:
Lilla Killen:Jaha och vilket land kommer du ifrån då?
Jag: haha jag är från Sverige, dudå?
Lilla Killen: jag kommer från Sverige men jag tänkte du har så mörkt hår och mörka ögon!
Haha, jag blev faktiaskt lite chockad när han frågade =D och det roliga var att han hade lika mörkt hår och lika mörka ögon som mig! ;P hahah!

Men sen vid halv 6 tiden så åkte vi och hämtade mamma, hon fick komma hem idag, och såklart fanns det ju något hon kunde klaga över, hon hann väl ta av sig yttekläderna, sen började det ljuva tjatet igen! mmm,home sweet home...NOT!

Nu har jag precis ett litet minibad, jag frös så himla mycket så jag vr tvungen att fylla upp badkaret och lägga mig där i ett tag..och det var sjukt skönt.. och nu är ellimentet på i mitt rum också ;) haha! igår kväll var det väl hur kallt som helst? När jag gick och mötte J så fick jag ta en mössa, och jag höll ändå på att frysa sönder kändes det som!! helt sjukt! det är bara början av sep! =O

Och snart kommer väl Cia hit också, våra planer blev ju förstörda imorse när dem ringde och sa att jag behövde jobba, så jag sa att hon kunde komma hit efter hon jobbat ist =) så ska jag hjälpa henne att färga hennes hår =) jag är grym på de ;) hihi..

Och vet ni? det är bara 3 dagar kvar nu tills jag och J åker! =D (Jag räknar då med idag, imorgon & Torsdag) gissa om jag längtar!! =D åhh, ska bli så himla kul. Sen ska det bli kul att se minerna på dem som äget hotellet när vi dyker upp där igen =D Hahah!! Ohh, dem var så himla gulliga, eller aa han iaf=P henne är jag lite smått rädd för efter att jag gjorde henne ganska arg 2 ggr när vi var där sist =P haha! menmen, det är nog glömt nu ;)

Nu blev det här ganska så långt, så jag tänker avsluta det här =P ha en trevlig kväll!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0