Ho ho!

Idag är det en ny dag, och jag mår bättre, men fortfarande inte bra, det kommer jag inte göra heller! tyvärr !

Idag har jag hjälpt till massa här hemma, hållt på i tvättstugan sen aa kl 11 imorse..då förstår ni att det var rätt mycket tvätt.. (håller fortfarande på) Men nu är det de sista som håller på att torka..! så det är skönt =)

Idag så fick jag en påminnelse om att jag inte betalat min 3 räkning.. ehm okej!? Mamma ringde upp dem och frågade vad felet var.. jaa då hade den kommit in på en annan avdelning eller va dem snackade om...så dem hade fått den, men ändå så skickar dem en påminnelse?! =S varför de? pengar kåta? verkar så! =O

Menmen.. Nu funderar jag faktiskt på att gå upp och damma av mitt rum, dammsög bara igår, kom inte längre ;) hehe! Så ska försöka göra ett nytt försök nu!  Förstå hur mycket jag vill flytta hemifrån!! gaah vad jag längtar, då man kan göra exakt hur man vill! Och aldrig höra det där tjatet! åhh, ljuvlig känsla ;) haha!

My BIG love <3

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0