Måndag - Torsdag v1.

Måndag.
Vid 12 gick vi ner till poolen. Riktigt varmt. Vi gick upp kl 4 igen och sov. Vi sov varje dag=P sliten av all värme.. Vid 7 tiden så gick vi in i duschen, och gjorde oss iordning. Vi käkade på ett ställe som vi kallar för skylten.(haha för bland de första dagarna vi var där så försökte dem få oss att äta där och han kolla inte vart han gick, så han gick rakt in i skylten =P haha!) Dem var faktiskt riktigt trevliga där och god mat =) efter vi käkat klart och så gick vi till vårat älskade The Queen =P halv 12 kom Nusse dit =) Vi 3 jag jenni och N spelade biljard och sen pingis..haha eller som Adem sa "Tennis" Haha =D ! När vi sen ska gå hem runt 3 då Adem slutat jobba, så går vi över på andra sidan för att undvika dem på Montana, med dem började ju självklart skrika saker på turkiska(Där stoppar vi) Sen gick vi 4a till mode centrumet, där satt vi ett tag och umgicks lite innan dem följde oss hem =)

Tisdag.
Redan vid 10 var vi nere vid poolen. Vi spelade lite yatzy. vi gick inte upp förns kl 5 och la oss och sov.Sen vaknade vi vid halv 8. så fick vi stressa lite, så inte middagen skulle bli allt för sen. Den kvällen käkade vi på Kinan. vi ville ha samma mat som sist vi var där, men det blev lite fel, men gjorde absolut ingenting, för det var lika gott de =D hehe. Efter maten blev det en öl på Lavash, sen gick vi till T-Q, men denna gång gick vi bakvägen dit för att slippa dem på M. =P haha.. Amin jobbade som vakt den kvällen, så träffade inte honom mycket. lite trist. När vi varit där i kanske 1 min kom N dit. och sen när Adem slutade så gick vi 4a ner till Stranden=) hahaha!! Jenni ;) HAHA!! Gillar vakten som kom fram till J och A..HAHA! =D vilket minne ;) Den kvällen slutade nice ;)

Onsdag.
Vid 12 gick vi ner till poolen..Vi pratade med några norsker som bodde på vårat hotell, som var riktigt roliga=) Sen kl 1 kom Adem förbi och hämtade upp oss. Då gick vi förbi lavash och kolla om Nusse skulle med ner till Stranden. men han var tvungen att jobba tyvärr. Adem är verkligen skön =D haha.. han är helt galen ;D haha. Sen så när vi låg och sola så ringde mammasen, hon var typ helt till sig=P trevligt att prata lite med henne också. Vid 5 gick vi hem. jag var riktigt sliten, så när jag vaknade vid 8 så var Jenni redan i duschen. Middagen blev på Lavash. Och självklart, som alla andra dagar gick vi till T-Q på kvällen ;) meen vi blev stoppade på vägen av M. Den svenska chefen ville prata lite, så han bjöd oss på en drink, och det var trevligt! =) "Chansen" hade hittat en ny brud också:D haha fett skönt ;) Sen blev det iaf T-Q och där var det inte så glada miner, men det ändrade jag och Jenni på ;) haha! senare på natten runt 2 kommer N dit. vi väntar på att A ska sluta, sen går vi hem, A och J sov ihop,och jag med N =) Meeen.. N var så trött så när hans alarm på mobilen ringde på morgonen så ska han trycka av och mobilen stängs av.. Vilket gjorde att vi somnade om och jag vaknar vid 11 på morgonen.. och N började jobba 8. så han fick lite lätt panik och skynda sig till jobbet. och chefen blev inte glad.. men det kan jag förstå =P J kom hem vid 1 tiden så A börjar jobba.

Torsdag.

Jag sov en liten stund i väntan på att J skulle komma hem. så när hon sen kom runt 1 så tog vi påoss badkläder och gick ner till poolen. Sen efter ett litet tag kom N förbi, han fick inte jobba idag eftersom han inte hade kommit i tid..haha stackarn.. så han gick hem och bytte om till badkläder, så kom han och bada med oss. Sen vid halv 7 så gick han hem. och vi gick upp och gjorde oss iordning inför middagen..Middagen blev på det Hollendska stället. Sen efter gick vi som vanligt till T-Q.. Nusse kunde inte vara allt för social. han var tvungen att prata med sin mor. Så jag Jenni och Adem gick till The Beckham´s och satte oss där. Och efter ett tag där så kom N dit. Adem var riktigt sliten =P haha övertrött och full.. ingen bra kombination =P Jag var inte på bra humör alls, så jag gick hem till hotellet, och J följde med A hem och sov där. En skön kommentar av "skylten" när vi gick förbi där: "Jenni, i want kill you" HAHAHAH!!! =D skön han är ;)


Så nu får ni vänta tills senare ikväll eller imorgon innan jag skriver mer =P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0