Sängen snart .

Jag är sjuk, och det är inte kul, men jag måste jobba.. jag är väldigt sliten, så igentligen skulle jag behövt sova för någon timme sen eller så. men jag har ju faktiskt umgåtts med min älskade J, och då kan jag stå ut och vara trött imorgon! =)

Imorse var jag slitnaste av dem slitnaste! det var kämpigt att gå upp.. får ett samtal vid ung kvart i 7.. och min klocka stog på kvart över, men jag somnade om.. och det är ju igentligen det dummaste du kan göra.. iaf enligt mig, man blir ju bara mer trött =/ och som sagt, det blev jag.. men jag överlever! =)

Nu ikväll ska jag iaf försöka sova och stängt av datorn till halv 12. det skulle vara lagom, då får jag 7,15 timmes sömn, och det är bra! =P Men nu sista tiden innan jag ska stänga av datorn ska jag spendera genom att vara social på msn (A) hihi..

Sov så gott !

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0