Sista dagen !

Kom precis hem nu från att ha jobbat sen 9 imorse uppe på dagiset vid skolan. det kändes som det var en ganska lång dag, och speciellt när kl är 1 och man börjar kolla var 3 minut =P haha.. Men nu är den dagen över och det är skönt!

IMORGON ÅKER JAG OCH MIN ÄLSKADE J TILL TURKIET!!!! Hur taggad är jag inte? shit.. det är det ända jag har tänkt på hela dagen, och sen när J bara ringde för en liten stund sen och fråga om batterier till kameran och så! =D Åhh... är hur lycklig som helst ! =D ska bli så kul!!! Äntligen !! =)

Men nu när jag steg innanför dörren så var ingen hemma.. nehe?! vart är alla? menmen.. skönt ändå ;)

Och i vagnen utanför så låg det en påse, den var från Cia till mig och Jennifer!! =D HAHA... gissa vad det låg i den lixom ;) Något Cia hade för mycket av tydligen ;) hahah!


Färgningen på Cias hår blev jätte lycad igår =) Hon blev kalasfint, och inget mörkt i botten längre =) Åhh, jag kommer sakna Cia massa.. Sista dagen igår som jag fick träffa henne =( För 5 dagar innan vi kommer hem från Turkiet så åker hon iväg till Indien, och där blir hon ju kvar i nästan 4 månader =( Men hon kommer ha ett gott minne för livet, och jag önskar hon får det hur bra som helst ! =)

Här är påsen ;)

/A
Kommentarer
Postat av: Tina

Smart tänkt av cia!

2008-09-10 @ 17:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0