Torsdag - Söndag i Turkiet v 1..Fortsättning Följer..

Ja. då tänkte jag skriva och berätta lite om hur vi hade det i turkiet.. fortsättning följer imorgon! =)

Torsdag.
Vi kom till Hotellet ungefär vid 3 tiden.. När vi kommer in på hetellet så blir "Pappi" jätteglad. (Pappi är hotellägaren, vi kallar honom pappi) =P  Han kramade om oss. men vi fick vänta ett litet tag så hjälpte han ett annat par att checka in, sen kramade han om oss =D vi frågade om vi kunde få samma rumnr 117 som förra gången, men det var tyvärr upptaget, men vi fick 217 ist ;) hehe.. det var inte lika.. Men med oss i rummet så blev det svinto som förra ;) haha!
Efter vi tagit upp väskorna så gick vi ner till poolen och la oss ett tag. Sen gick vi upp och sov ett tag efter resan. Som ni vet så sa vi ju aldrig till Nusse och dem att vi skulle komma just den 11. Så vi funderade länge på hur vi skulle överaska dem på bästa sätt. Och det fick bli att bara gå ner till Lavash =P Och dem blev verkligen chockade. tro mig =P Nusse sa väldigt högt; Ohh my goood!!! Och började skratta, sen kom dem fram och krama och så sa han: ohh shit, feel.. och så tog han min hand på hans bröst.. hans hjärta dunkade väldigt mycket! En bra överaskning alltså =D hehe.. Det var riktigt trevligt att se dem igen =D Sen blev det iaf Middag på Beckham´s. Sedan gick Jennifer ner till The Queen och överaskade dem medans jag gick till parken med Nusse ett tag. Men sen kom vi ner där också. trevligt att se alla ansikten igen =D
Första kvällen slutade på The beckhams igen.. och den slutade väl sådär..Jennifer var lite sliten ;) haha!
(Dem på Beckham´s frågade om vi var syskon..haha)

Jennifer, Jag & Cetin och Pappi =)

Fredag.
Vid 12 tiden glider vi ner till Poolen och lägger oss där och solar, sen vid 1 kommer Nusse förbi ett tag och säger hej.Vid halv 4 går vi upp på rummet, sover fram till 5..sen duschar vi och gör oss iordning för middagen..och runt 7 tiden var vi klara.. Det blev middag på Montana. Vi fick mycket uppmärksamhet. det gillar vi ;) haha.. Och det är på den resturangen som Svenska Chefen äger. han är riktigt trevlig! =) Och även där frågade dem om jag och Jennifer var syskon =P haha! Klockrent när Mr.X som vi kallar honom var social och käkar upp alla popcornen, då Jennnifer säger "Is it okej if i take one?" Hahah! =D Senare på kvällen gick vi till Lavash, jag Jennifer Nusse och Alex, men vid 3 tiden började vi dra oss hem, jag och Nusse släppte av J vid hotellet så fortsatte vi mot parken. Trevlig kväll.

Jag & Mr.X, Jennifer & Marhaba, Murat, Nusse, Marhaba och Alex.

Lörsdag.
Tiden morgon, redan kl 10 var vi nere vid poolen ;) Och detta var verkligen min otursdag.. Det börjar med att jag lyckas ha sönder stegeln ner i poolen =P sen slog jag i väggen, och sedan mina stackars tår när vi gick upp för trappan.. Men iaf, vi gick upp ett tag på hotellrummet och käkade lite frukost. Sen kl 1 kom N förbi ett litet tag=) efter han gått gick jag och J upp och klädde på oss lite kläder, sen tog vi en promenad..och det skulle vi ju garanterat inte ha gjort, vi höll på att dö av värmen..fy satan så varmt det var.. Dem på Lavash blev helt chockade när dem såg oss komma tillbaka=D haha, lagom slitna ;) Så vi gick hem och sov ett tag, sen tog en dusch, och så blev det en sen middag runt 8 tiden på "Stress" (Vi har olika smeknamn på alla restauranger) =P Sen efter middagen gick vi och tog några öl på Momento. Sen gick vi till The Queen. drack lite till..Vi dansade massor med Adem och Amin..Efter mycket tid med dem gick vi till Montana igen..för att möta upp Mr.X och Jimmy. Vi gick ner till Stranden.. men det hände lite saker, polisen och sånt fick vi prata med och allt slutade i kaos den kvällen..Mer än så behöver jag inte skriva. Vi var rädda och bara ville hem! J gick hem lite innan, och jag gick till Lavash med Nusse och Alex och pratade ut om allting. Sen gick jag och N och sov tillsammans den natten=)<3 så det slutade ganska så bra iaf!=P

Jennifer & Adem, Jag(Slit med lycklig) ;) och Amin

Söndag.
Vid 12 tiden gick la vi oss och glassa vid poolen. men redan runt 1 gick vi upp och käkade frukost igen =P Men vi gick ner igen vi satte oss vid baren och Pappi bjöd på öl. Sen vid 4 gick vi upp och sov. Och middagen blev sedan på Notan. N kom förbi och gjorde oss lite sällskap =) Våran plan var att gå till T-Q efter, men vi skulle till hotellet innan, så N gick.. Vi blev stoppade utanför Montana och pratade lite med Jimmy om gårdagen..Sen fortsatte vi uppåt till T-Q. Och när Adem och Amin slutat så gick vi upp till The Brothers och tog några drinkar. Där började vi prata med med en kille som jobba där. han hade tjej i gbg och så =) så han kunde lite svenska =) Sen när vi sitter där går Mr.X och "J" förbi oss, och bara glor. vi får problem..igen.. N ringer till Adem och frågar efter mig, och han var inte så glad han heller.. Gillar när Amin säger "Ingen kommer fram till det här bordet och är otrevlig" hah =P så söt så! Men senare på natten så går jag Adem och J hem.. Vi möter upp N i parken, och jag tänker inte berätta vad han gjorde mot Adem..det håller vi hemligt! Men efter 1 timme har dem pratat och jag kan få prata med N själv.. Det var folk som sa falska saker, så min pojk var ej glad den kvällen. Men det är väl sånt som händer ! =P Kvällen slutade bra iaf =)


Just nu orkar jag inte skriva mycket mer =P Så jag fortsätter imorgon när jag förhoppningsvis är lite utvilad =P

Natti natti !

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0