1 April

Hallå där. Haft en bra dag allihopa? Min har varit bra!

Idag slutade jag lite tidigare eftersom jag skulle till tandläkaren, det gick kalasbra, har aldrig haft problem med mina tänder, men det är något jag har förlite av i munnen*minns ej vad*, så nu har jag fått en speciell tandkräm =P annars har jag bara haft 1 hål, så hej då sa jag till min guldtandborste! haha! =P

Kom på en grej från förra inlägget, jag skrev ju digital kamera. jag menar ju att jag så fall skulle köpa en system! =P haha. *dumt av mig* ;)

Det känns som klockan typ är 4a. men icke sa nicke, den är 20 i 8a.. där ser man! Så därför avslutar jag nu detta eftersom jag ska klä på mig, sen ut och möta upp Jennifer, så ska vi ut på dagliga promenaden! Yeah!! + så ska jag lägga på beställningen av mina kläder på posten! det är Yeeeaaah! ;)

Vi hörs senare!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0