Äntligen fredag !

Ja då var det fredag! Och jag slutade redan halv 12 idag, jag kan säga att det behövdes. för jag kände inom mig att jag skulle kunna göra något dumt annars! =P haha!

Det blev inte Gränna i helgen då jossan är uttagen til matcher både lördag och söndag! Lite trist! Men ändå. Idag ska jag iväg och handla lite, ska se vem jag får med mig!=) Sen kanske det blir att bosätta sig i Sollentuna imorgon till söndag! Det vore väldigt lugnt och skönt och bara slippa allt!! =)

Och för er som inte vet (då ni måste vara rätt korkade!) Så är det bara 9 dagar kvar tills planet lyfter! =D Ohhh, det är lixom slut på tvåsiffrigt!!=D Och igår när jag pratade med C så berättade hon att hennes kompis var i Turkiet just nu, och dem hade 25 grader. det är väl inget att klaga på!=P haha. Så det är nog lagom varmt där nere nu! =)

Nu ska jag gå ner och hjälpa mamma vika lite ren t vätt. Sen ska jag se om det behövs läggas till något mer på min inköpslista! =)

Bara för att... ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0