En önskan .

Jag kom nyss att tänka på det. Har ni någon gång önskat er något när ni sätt ett stjärnfall, eller gjort ett sånt där kjedjemail och fått önskat något och sen att det en dag har slagit in?

För mig har det hänt! =) Jag önskade en grej när jag såg ett stjärnfall en gång, när jag gick i 5an, vi var ute på Igge och Lennarts landställe i Kungsängen, och så gick vi ner till vattnet en kväll. Jag Tessan Filippa och Igge. Och så önskade jag en grej. Jag tänker dock inte säga vad;) haha

Men den slog inte in på väldigt länge, inte förns jag gick i 9an. Så det tog ung 4 år =P Sen vet jag inte om det var ödet, eller om det var min önskan som slog in. Men det var precis det som jag hade sagt som hände. Det är ganska coolt igentligen tycker jag.. =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0