=)

Dagen har varit bra idag tycker jag. Känns som något har lättat lite från axlarna! Men sen kommer lite ångest över hur packad hela veckan är!så har lite små ångest över de ist. Tobbe ringde till mig idag och fråga om jag ville städa deras lägenhet nu innan jag åker, och det tackade jag inte nej till, lite extra cash är bara bra! =)

Såhär ser ungefär min vecka ut.
Måndag: 7.30-15.30 jobb, 18.30 Något inne i stan med jobbet.
Tisdag: 7.30-15.30 jobb, Hemlig grej, kommer mer information senare om de!
Onsdag: 9.30-17.00 Jobb, 17.00-? har vi Avd.Möte
Torsdag: 7.30-16.30 Jobb, 1 timme extra jobb.
Fredag: PACKA PACKA PACKA!!!
Lördag: VI ÅKER TILL TURKIET!!! JAAAAAAAA!!!! =D

Och under måndag eller tisdag hade jag då tänk att få in att städa hemma hos Tobbe och John, hmm.. ser knapert ut! men det går nog att lösa! =) Han skulle ringa imorgon, så får se vad vi kommer fram till! =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0