Foton

Ikväll har jag suttit och beställt hem massa bilder! rättare sagt 101 st ;) haha!! ne man man fick som ny medlem beställa 100 bilder för bara 29 kr vilket enbart var för portot! =P Och sen så förstorade jag en bild på Nusse! =) Är inte de kärlek? ;) hihi. Alla bilder är från de 3 gångerna vi varit i Turkiet! =)

Så om ung 3 dar så ligger dem i min brevlåda. =D och antar att mina beställda kläder och min kamera också kommer vilken dag som helst!  =D mycket spännande!! =)

På torsdag har jag bestämt att ha middag här hemma. Jag är ensam från torsdag-söndag då resten av familjen drar ner till släkten i Åtvidaberg. Men eftersom jag ej vill dit, så tänkte jag att jag kan ju ha middag med några snygga vänner här hemma istället! =) Låter väl kalas? om inte annat väldigt trevligt! =)

Nu ska jag fortsätta kolla på Spårlöst, sen blir det nog att sova! Ha en trevlig kväll!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0