Glad påsk

Nu är jag hemma igen. och jag är övermätt.. man äter så himla mycket fast man igentligen inte är hungrig. Jag blev mätt på all sill och potatis som vi käkade innan huvudmaten. men ändå kan man inte motstå mormors köttbullar sås och potatis! =P haha! Men det är inte ofta man käkar tills man typ mår illa, så jag väljer att göra det på högtider ;) haha!

Sen upptäckte jag en rolig sak! Jag har gått ner 8 kg =) Sen 1 januari. Sen vet inte jag om det är bra. i mina ögon är det jättelite, men sen har jag hört att man inte ska gå ner för snabbt. Men 8kg på 4 månader är väl inte jättebra ändå? eller?! =P Jaaa jaaa, det är lite kul att se att något händer iaf! =)

Lite bilder kommer senare, orkar inte lägg in bilderna just nu. även om det inte är många! =P men ändå!

Jag mår inge bra! Jag har massa ont i huvudet! =(  Så nu ska jag sysselsätta mig med att kolla vidare på Ballar av stål!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0