Hej där

Nu kom man hem för ett litet tag sen. Det var jätte trevligt inne i stan, och så himla varmt! =D Jag köpte en boddy och sen ett vanligt vitt linne. Hittade inge mer bra. Men hittade även 3 askit snygga tröjor till pappa som han fick av mig! =) Sen gick vi till 7-eleven och köpte oss sallad och bubbelvatten, och så gick vi ner till vattnet och satte oss! mys mys mys!

Sen väl hemma helt genomsvettig kommer vi på att vi inte hade nyckel med oss och mor och far var hemma hos familjen Svensson. Så det blev att gå upp dit. Sen stannade vi även på middag där. himla gott blev det! Men nu är jag hemma igen. Känner att jag har lite ont i huvudet. Så ska bara slappa nu! Man blir sliten av en dag inne i stan! ;) haha!

Kommer snart upp lite bilder från dagen, så kom snart tillbaka! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0