Helg, oh yeah!

Ja då var det äntligen fredag och jobbet är över ;) haha! Idag fyller mamma Carina år, så slängde iväg ett sms till henne under dagen och gratta! =)

Just nu sitter jag och pratar med Helen angående imorgon, det ska bli mysigt=) Och tur att hon fick komma hem från sjukan idag också =) Stackarn!
____________

Jag vet att det bara är fredag, men jag har lite tankar runt nästa helg..redan! :P haha. Jag slutar kl 12 på fredagen, och tänkte att jag skulle handla det sista och så innan resan. Frågan är om jag ska bosätta sig i Sollentuna?! Resten av familjen ska ner till släkten i Gränna, min kära kusin ska konfirmera sig. Och dem vill att jag följer med eftersom vi inte sätts på 3 år! Men vi får helt enkelt se! Jag har lite beslutångest ang allt. För handla måste jag!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0