Igentligen idag ..

Imorse när jag gick upp. då kollade jag på min allmenacka. och där såg jag att igentligen så skulle vi sätta oss på planet och fara iväg till våra älsklingar idag! Det känns rätt bittert när man tänker på det. Men det är ju bara 22 dagar kvar nu, och det är inte speciellt långt! Och det är endast 13 dagar kvar att jobba! det känns galet skönt! slippa gå till jobbet i 3 veckor och vakna upp med en person som man tycker så sjukt mycket om! =)  Det tror jag inte någon skulle tacka nej till! =P

_____________________________

Har ni någon gång gjort bort er så mycket att ni varit
 nära att förlora en vän?
eller t.om har förlorat den?
 Det har jag gjort, 2ggr t.om och jag har mig själv att skylla!

första gången kändes det som att en person i mitt liv dog.
 en del av mig iaf! Jag var rädd!

Andra gången så känner jag "ta inte tillbaka mig, du har det bättre utan mig!"
samtidigt
som jag vill att allt ska lösa sig, men jag vet att det
 aldrig kommer göra det! Jag skäms
så otroligt
mycket varje gång som jag kollar dig i ögonen!
Jag har inte visat dig respekten du förtjänar!
Du är inte värd detta! 
DU
är det
bästa jag hade, men jag sabbade allting!
Varför visar man inte respekt till en sådan
människa som man älskar så otroligt mycket?!


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0