Livrädd .

Inatt så vaknade jag vid 3 tiden, helt livrädd. Jag minns hela drömmen, det hade med inbrott att göra. Men jag tänkte, jaja jag behöver bara vända på mig in mot väggen som jag brukar göra så går det över och jag kan somna om igen. Men så var det inte riktigt! Helt plötsligt började jag tänka på en gammal sak som jag fick reda på när jag gick i 1an i gymnasiet. Och någonting inatt gav mig känslan att... "han är fri igen!" och det kändes så jäkla stark så det var läskigt. Helt plötsligt börjar jag få panik och börja gråta. Jag klarade inte änns av att ligga kvar i mitt egna rum, så slutade med att jag gick och la mig och sov brevid mamma. Det tog över 1 timme innan jag kunde somna om.

Jag har tänkt på detta hela dagen. och det trycker över bröstkorgen som bara den samtidigt som det bara snurrar i huvudet på mig. Där av varför jag är hemma tidigare än jag borde. Kände flera gånger på jobbet att nu skulle jag lika gärna bara kunna börja storböla! läskig känsla! =(

Jag har även ångest, över massa med saker, det har bara hänt massa dåliga grejer på senaste tid. som jag inte heller kan sluta tänka på. Så det börjar väl bli lite för mycket nu när detta även kom upp, alla tankar runt om kring det och så! Usch!!

Nu ska jag lägga mig ner och vila ett tag, forhoppningsvis så släpper det !!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0