Sådär ja!

Nu är man hemma igen efter varit på kalas-fika hos Kusinen =) Trevligt trevligt!

Igår så gick jag och mötte Cia, vi gick hem till henne och umgicks. Jag föreslog att vi kunde höra om Tina ville haka på eftersom henne har man ju inte träffat på år och dar typ. Men hon var hos Danne, men vi fick gärna komma över. Så efter vi varit ett tag hos Cia drog vi hem till Danne och umgicks där. Även om det inte var så långvarigt då hon skulle jobba natt. Men mycket trevligt! =)

Påväg till Vallentuna så körde vi över en grävling, riktigt stor var den. Jag trodde faktiskt att det skulle smälla mer mot bilen, så gjorde det inte det. jaja. Men Jennifer är iaf lyckligare, en grävling mindre! =P
(Jag och Jennifer nyss på msn!) =P
Anna * säger: igår när jag och cia åkte till vallentuna, då körde vi på en grävling..
J. säger: GJORDE NI =O
J. säger: BRA !!!!!
Anna * säger: haha

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0