Sista lediga dagen .

Då var det måndag igen, men en ledig måndag =)

Jag vaknade imorse av att mamma kom inspringade och frågade om jag skulle ha något tvättat vid 9tiden. Och jag kunde inte somna om så jag gick upp. vi käkade frukost och sen frågade jag pappa om vi kunde åka till arninge så jag äntligen kunde få köpa mitt minneskort till mobilen. så nu är det klart, känns skönt! =)

Sen påvägen hem så ringde jag till Cia, så henne mötte jag upp utanför bilisten för att sola lite. Så nu är jag brun igen. ;) yeah!

Juste, vad fick ni i era påskägg? Jag fick 2 stycken. ett av mor och far med godis i. sen fick jag ett av mormor och morfar med massa praktiska saker i till Turkiet=) Som schampoo, balsam och tvål, deo, tandborste och tandkräm. Massa bra saker som ska med allt ihop! =) Mormor hon tänker till hon ;) <3

Idag så är det bara 20 dagar kvar. tänk imorgon när man börjar jobba igen och allt känns tråkigt och tungt. är det MINDRE än 20 dagar kvar tills vi drar! Jag måste snart säga hallå till min monsterbag och lägga ner all dem där kläderna  som man inte använder nu innan! =D Ohhh, jag är total taggad! =D

Nu blev det ganska så långt inlägg. men antar att det inte gör så mycket, för har du hunnit läst hela vägen hit ner, då är du GRANSH intresserad av mitt liv! ;D haha!

Ha en bra dag !

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0