Söndag .

Jag kan väl börja med att säga att gårdagen var väldigt trevlig, men blev inte riktigt som planerat. Det slutade med att vi var hemma hos Daleke ist, för det var otroligt kallt ute. och antar att det inte skulle varmare mot kvällen. Sen så blev även Helen sämre och fick åka in till sjukan igen! Icke bra!
Men kvällen var iaf trevlig. vi grillade och åt massa gott. Sen kollade vi på filmen Juno. haha, jag drömde t.om om att jag gravid inatt bara för det!=D haha!!
Här är bilder på 3 väldigt snygga brudar som sågs igår. Dock  är ALLA bilder gamla! =P




_________________

Idag så har vi plockat ihop allting här ute och så, och så drog jag och pappa iväg till löt och slängde allting, så nu är allt skit borta! känns bra!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0