01.08.2009

Då var man vaken, och jag har sovigt otroigt bra av någon anledning. haha.. Igår innan jag skulle lägga mig så frågade min älskade lillsyrra om vi inte skulle ligga och prata lite. Så det slutade med att hon sov inne hos mig inatt! Det är något väldigt trevligt, bara ligga o prata om allt möljligt tillsammans med systern sin! =)

Så nu är jag väldigt utvilad. Så nu är jag redo för att spana lite lägenheter idag!! =D hihi.. Idag så blir man ju ensam hemma från 3. aa visst Jossan e fortfarande hemma, men ändå! =) Så vad ska man göra lixom!? ;D

Igår fick jag reda på en sak så jag nästan blev tårögd, och blir tårögd jag bara tänker på det. Jag fick en hälsning från en väldigt speciell person!! Hälsningen var inte bara till mig utan den löd "Hälsa alla och speciellt mycket till flickorna!" flickorna är då jag och mina två systrar!! Ohhh, jag saknar den personen så sjukt mkt! ='(
Ibland önskar man bara att allt kan bli som förut!!

Aaa nu blev det inte speciellt glatt inlägg, men så är de ibland!!

Nu blir det lite frukost, sen hjälpa pappa o städa bilen lite, sen komma tillbaka och söka, och förhoppningsvis har ÄÄÄÄÄRIIIIII vaknat då! ;D hihi


/A

Kommentarer
Postat av: ääääärii

jag är vaken jag är vaken jag är vaken!! svar har vi fått med!! :D KOM IN NU EFES ANNA!

2009-08-01 @ 11:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0