Anna är psykad .

Jag vet inte riktigt hur jag ska kontrollera min lycka riktigt :P Känns som jag bara skulle vilja springa typ en mil!!? Jag skulle nästan kunna springa upp till Erika nu.. VI MÅSTE PLANERA!!!:D hahaha.. jag är helt psykad nu!! GAAH!! <3


Dagen då. för att lugna ner mig genom att prata om något annat. Gick upp kl 06.50 imorse för att gå till tvättstugan, sen höll ju det på fram till 10. Så där imellan vaknade resten av familjen och vi åt frukost tillsammans. det händer inte ofta ska ni veta, så man får passa på och njuta medans de inträffar .

Sen var det väl inte mycket mer, kl drog iväg och pappa och Jossan skjussade mig till mormor och morfar innan dom drog iväg för att spela match. Så jag, M och M käkade middag redan vid 4a. för dom ville att vi skulle mysa lite ikväll och göra iordning vofflor :D massa mums. :) Sen har jag hunnit med och sova ett tag, så vaknade för inte allt så längesen! väldigt skönt! =)

Helen berätta att hon varit ute och plockat blåbär i 2 timmar, fick ihop till 6 liter. Heeelt galet. Men så berättar hon att hon ska göra en smothie och sen saft av resten... då täntke jag "men hallå?!" Vaaart är pajen? :D Men det blev det tydligen ingen..Hon ville garanterat INTE att jag skulle komma föbi!! ;) haha! :D

Nu ska jag försöka att göra något annat! :P

/A

Kommentarer
Postat av: Helen

Hahaha nu är det ju såhär att jag inte kan äta, så därför blir det ingen paj ;) Men självklart ska jag göra en paj till dig när jag kan äta igen!! ;) Allt för dig!

2009-08-29 @ 20:54:57
Postat av: Anna

Det låter fantastiskt bra!:D hihi

2009-08-30 @ 14:35:36
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0