En härlig dag .

Imorse gick jag upp runt 10. Inga dagbarn var hemma, utan det var bara helt tyst. Det visade sig att det bara var jag och Jossan hemma men pappa kom straxt efter. Käka lite frukost. sen ringde Tessan o Robin, skulle höra om vi ville följa med och gå hacksta runt, så både jag jossan och pappa följde med! Riktigt trevligt.

Så när jag kom hem satt Cia utanför. Hon flyttar ju till gävle nu i helgen, så måste ju passa på och träffas nu. Så vi gick ner till ica, köpte mig en sallad och Cia ett kakpaket och sen gick vi bort till kvarnen och satte oss och bara njöt av solen i ung 3 timmar, himla mysigt =)

Kom hem för ett litet tag sen, och känner mig väldigt trött, skulle inte sitta fel med någon timmes sömn nu =P Även fast jag sover på efermiddagen så somnar jag lätt på kvällarna. Så blir inte pigg sen på kvällen som vissa bli om dom sover på eftermiddagen.  Sov ju alltid eftermiddag förut när jag jobba på INC och började 05.00 .. så min kropp är väl van =P haha..

Avslutningsbild på detta inlägg får bli när jag sliter ut mig efter en helg i Åtvidaberg ;)


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0