Farbror Doktorn

Nu är jag hemma igen. Att jag orkade åka en buss så tidigt var fantastiskt gjort av mig ;) hihi. Man fick många tankar på bussen. många minnen dök upp från gymnasiet tiden. Jag vet inte om dom var speciellt bra? Den tiden var inge bra. Det var kanske därför som jag hoppde av gymnasiet? Med ung 70% frånvaro om inte mer. Hade knappt bra betyg i något ämne.. Jag har aldrig gillat skolan.. usch ..

Tillbaka till ämnet då ;) haha! Doktorn sa iaf att jag hade migrän, och har nu fått tabletter jag ska använda mig av. + så hade jag ett lätt virus på balans sinnet. Så hon sa;

D - Vill du att jag sjukskrivet dig 1 vecka?
A - Nee alltså det behövs inte, för jag jobbar bara 4 dagar i veckan och jag blir nog frisk tills på tisdag..
D - Aha.. aa okej, men hör av dig på måndag om du inte känner dig bättre så sjukskriver jag dig, för viruset kan hålla i upp till 2 veckor!
A - Aahaa.. aa men ja hör av mig!

Jag tackade nej till en sjukskrivning, jag är nöjd! =D Nu hoppas jag bara på att det går över så jag slipper åka på en  sjukskrivningen iaf. =)

Och eftersom bussarna är äckliga och aldrig går normala tider så ställde älskade Robin upp och hämta mig! =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0