Fredag.

Dagen har varit väldigt slapp måste jag säga. har hjälpt familjen att packa ihop deras saker och körde upp allting till Cina och Mulle eftersom dom tar allting på flaket! =) Det blir nog bra! Lite avis är jag att jag inte kan följa med till Åland. detta blir ju 2a året nu.. =(  och nästa år blir det ju inte heller av! Jaajaa.. =)

Men på tisdag så sätter jobbet gång. och jag tror att det kommer bli väldigt bra. visst att jag har lite ångest inför att börja jobba, men det är bara bita i det sura äpplet och sätta igång! ;) haha!!

Nu ska jag tagga sönder med Erika-Umbrella!!  Nu är det äntligen bestämt!! =D


1 APRIL 2010 HERE WE FUKING COOOME!!!!!!!!!!!!!!!
Som Erika säger det!! ;)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0