Ohh :D

Ali ringde mig idag:D OM jag blev glad!!  Han ville bara ring och prata lite och
sen berätta att dom saknar mig! :D Ohh.. Jag saknar dom också, massor!!

Sen kom jag fram till en bra grej ikväll. Det är inte dig jag saknar...
Det är din familj!! <3

Ali skulle ringa mig imorgon, och då ska jag fråga om han fortfarande
har planer på att komma och hälsa på här i Sverige när han ändå är i Finland! :)
Det hoppas jag verkligen att han fortfarande vill!

Älskar den här bilden på Ali och Ibo. En kväll när Jag, Fatma och dom två
var påväg upp mot den stora muren! Tycker ljuset blev så coolt på bilden! :)

Ohh:D Ni kanske tycker jag är konstig som fastnat för Ali på så kort tid egentligen.
Men jag kan bara säga, det finns ingen trevligare person. Har är så jäkla klok och snäll.
Och jag kan lita på honom till 100%. Han är underbar som person! :)
Finns han där, då är man trygg!! Att komma till en familj, och fastna på en gång.
Det tycker jag är fantastiskt!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0