Rubrik

Nu har allat lämnat huset förutom jag, så nu är det alldeles tyst här hemma förutom min underbara musik som spelas från datorn! =D den musiken alla skriker att jag ska stänga av när jag spelar på högsta när dom andra är hemma!!

Vi drog väg och hämtade Tessan på jobbet förut, jag, jossan basse och Robin, haha, körde innevägen hem rally typ:D det är så jäkla härlig känsla att köra fort, även om man typ är livrädd medans så får man sådant addrenalin!!! =D haha..

Jag har nästan precis gjort klart maten, eller förberätt iaf, det blir kycklingsallad! =D så sjukt gott!! =D Nu sitter jag och inväntar Helen som ska komma, och sen typ att T, R och J ska komma tillbaka! Dock är jag inte hungrig, så dom kan få vara borta ett tag...
dock kom T o R nu...typiskt! =P

Vi hörs senare mina fans!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0