Seg .

Dålig uppdatering, jag vet. Men inte kunnat suttit någit vid datorn. fullt upp på jobbet, så jag är helt slut på dagarna nu. Men det är skönt för då går tiden fortare. =)

Idag kom mina beställda foton.. pinsamt bara var det när mamma sa vilken fin bild det var på mig... jag hade glömt att ta en bild på henne.. visst hon var med på två bilder. men ingen på henne ensam som jag har på alla andra =P så måste fixa det också!! =)

just nu är jag uppe hos T och R. Vi är några här på lite öl-kväll. tyvärr finns inte Efes med i bilden. Så jag tänkte jag kunde nörda mig lite medans alla andra äter =P haha!


6 DAGAR KVAR!!! SEN SÅ!! =D

ha det bra. man vet aldrig när vi hörs igen! =)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0