Sjuk

Jag har blivigt sjuk. det är inte bra. så blev inget jobb idag och inte imorgon heller. Så kanske blir det att åka samma buss som Jossan imorgon bitti till Vallentuna och gå till doktor för att se vad det är för fel på mitt huvud... Blir trött på allt skit med mitt huvud hela tiden ...

Pratade med Ärri i telen för ett tag sen, hon gav som förslag att jag borde äta köttbullar. Hon syftade på min mormors, dom godaste som finns=D Hon hade den turen när hon var här nere i sthlm och smaka på mormors sås och köttbullar=) Tro mig, den turen har inte alla ;) hihi.
 
Så av de fick jag en idé... Jag kanske ska åka till mormor och morfar i helgen på lite rehab?! Och bara njuta och äta gott! ;) låter väl bra? Kanske utväckla mig lite med kameran också. Känns som det var länge sen jag var ute och fota.. Får ta tag i de. Men framförallt se till att bli frisk. Hoppas dom bara ska vara hemma också =P

Sen får jag väl tacka min älskade kvinna Jennifer som hoppar in och jobbar för mig, så det inte blir kaos på gul =P haha. Mycket snällt av henne! =) <3

Nu måste jag gå och lägga mig.  Jag vaknade vid 8 imorse och prata med jennifer, straxt efter vi lagt på somnade jag om och vaknade straxt efter 14.00 ... Inte okej... Jag vilar, sover och knarkar tabletter... inte fan blir jag bättre ...=(

Mycket text, där av en avslutningsbild. På en mycket glad och lycklig Anna i paradiset!!! =)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0