Tisdag

Japps, jag är hemma. Jag har inte mått någe vidare sen i fredags. Men ville iaf gå idag, men gick hem eftersom jag inte mår bra. Så ska straxt lägga mig och kolla på tv eller sätta på en film.. Dåååligt sugen jag är att se den nya Beck filmen - I stormens öga ..som har premiär på Bio imorgon! Jag vill se den nu..!!

Gårdagen var rätt tuff tycker jag.. 9.00-20.00 .. inte bra när man mår dåligt. Imorgon har jag 9.00-21.30 ?! Beroende på när mötet slutar.. Men får se, kanske inte änns gå imorgon, inte om jag mår såhär .. Fredag är också en äckeldag.. Gaahh.. Ge mig paradiset .. =(

Nog med att Jennifer åker till Turkan i September..Idag fick jag även höra att M och G ska åka till Turkiet i Oktober.. Gaahhh.. Vadå orättvist!! =( Jag vill ju också.. Men jag säger bara en sak..Min tid kommer..förlåt..VÅRAN tid kommer!! Och den kommer vara OSLAGBAR!! LOVELY!! <3

Nej Tv var det.. Vi hörs senare .

Ps. 1 DAG KVAR !!!!! =D Ds.
/A
Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du rättade dig själv där, efes. Jag hann faktiskt reagera på "min tid.." innan jag såg vad som stod efter ;) VÅRAN TID KOMMER! Var så säker :D <3

2009-08-25 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0