Tisdag!

Ännu en dag till av semester har snart gått.. Snart har man varit ledig i 4 veckor. Det känns som jag har varit ledig i flera månader .. haha.. Jag tror jag t.om längtar till att få börja jobba lite.  Eller så känns det bara som tiden går snabbare då... För på Tisdag kommer jag nog ångra att jag skrev att jag längtade till att få börja jobba! ;) haha!!

Nu på lördag förmiddag så drar hela familjen + lite släkt till Åland och stannar där i 1v. Dock blir jag hemma eftersom jobbet kallar. Men det ska bli skönt. Troligtvis blir det nog kanske att jag bor uppe hos Tessan och Robin(dom ska också till Åland) eftersom jag ska vara både hund/katt och fisk vakt åt dom! =P haha!

Och om jag nu ska hjälpa dom att måla om som dom ber mig om också, så borde jag få det som belöning att få bo där! ;) haha!! Jag ska nog se till att det blir så! ;D hihi.

Nu ska jag hoppa in i en var, dusch efter en dags målande. Sen blir det nog till att sova ett litet tag, jag är sjukt trött, sov ej speciellt bra inatt, vi låg och pratade förlänge..Men det var mysigt =D Jag Tessan Robin o Jossan kröp ihop allesammans i deras säng och pratade massa inatt innan vi skulle sova! =) mys mys!

Nej duschen var det...Vi hörs senare!
Haha, jag får ju problem vare
sig jag är där eller inte!! ;D

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0