Dagen

Dagen har bjudigt på ..

Vaknade upp som en zombie imorse hos Helen. Där kom Susanne och hämtade mig för att sen ge oss iväg mot Kungsholmen ett gäng för att hjälpa Robin att flytta. Väl hemma, så hann jag knappt in förns vi blev överbjudna till dom igen på lite Kina lunch som tack för hjälpen :)
Och sedan har jag bara njutigt här hemma tillsammans med mamma och moster som har julbakat halva dagen. Trevligt! :))

Så dagen i sig har gått rätt långsamt tycker jag, och sen blandade jag ihop dagarna lite, när jag insåg att det var söndag idag fick jag lite panik, men den la sig rätt snabbt, för det är ju bara 2 dagar kvar att jobba, sen är det äntligen långledigt! :) Ska bli så skönt så!

En fin nyhet är ju att Emelie nu också kommer åka till sin man i turkiet :) På tisdag lyfter hennes plan, och jag vet att hon kommer känna en massa lycka! :D gooodie!! :))

Nu ska jag dricka kaffe med min mor! :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0