:)

Vilken otroligt mysig dag!

Allting började med att kolla på Kalle när vi kom upp till moster. Sen den otroligt goda julmaten, mormors sås och köttbullar var inblandade! ;D Hur gott är inte de lixom?! :D

Jag fick så himla bra julklappar, fick turkiska lira vilket passar perfekt nu :D och sedan fick jag ju självklart min älskade Ice Age box :D Jag blev så lycklig att ja började gråta. Förstår ni då hur mycket jag ville ha den? :'D haha Denna jul har varit perfekt. Haft en lugn jul. kändes som det är vad som behövdes. Så tacksam så för allt jag har fått! :)

Det känns som det varit så mycket stress nu innan jul, och det kommer väl inte lägga sig riktigt än. Men på måndag kväll kommer jag nog somna rätt gott! Eller rätt gott?! Jag kommer sova underbart!!! :D

Men just nu är jag inte så trött, så sängen blir det inte än. Kanske ska lägga in lite julbilder?! :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0