Haha!

När jag mor och far var och handlade här om dagen inföskaffade jag mig lite basgrejer in för resan, men jag behöver fler saker! Och jag vill inte stressa in i det sista!! haha som sist, då började jag packa om och byta väska och massa sånt bara en liten stund innan vi var tvungna att dra!! :D haha!! Och allt slutade med att jag tog gamla vanliga monstret och var sönder stressad ist!! great! haha ;)

Och Niclas verkade nog vara ganska så stressad också!! Haahahaa... kommer aldrig glömma den bil turen,och det gör nog inte ärri heller :D hahha!!! "kan vi inte åka flygbuss denna gång?" :D så skön!! :D

"Aldrig förut har någon varit så svettig och haft så mycket kramp i armarna!" ;)

En fågel, rätt cool!!! Den lever och håller hus vid kusten i Edsbyn....
har du tur får du se en glimt av den. Jag hade en himla tur!!


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0