I´m back!

Gårdagen var riktigt kul. Barnen var så himla duktiga på Luciatåget, och mitt under allting så började det snöa, hur perfekt var inte det?!:D Och sen så hade vi julklapps utdelning för våra barn, jag var tomte :D Och jag sa att jag skulle iväg och köpa tidningen ;) Och när allt var över och jag kom in på nytt igen så skrek alla barnen "Anna, tomte här!!" "tomte anna!" :D Så jäkla gulligt, och så gav jag som svar "Ohh typiskt, Anna missade tomten!" :D haha..

Sen när allt var slut så var det dax att mötas upp i personal rummet för att avslöja "tomtarna" .. Jag gissade fel.. Kockerskan "cauchen" tomtade för mig!!:D haha.. hade jag aldrig trott!! :D Men trevligt var det!! :)

Sen så hade ju några av oss bestämt att vi skulle ut och käka middag och sånt, så jag och Mia drog hem hit och gjorde oss iordning, sen begav vi oss in mot stan, börja med en snabbis inne på Grodan, sen drog vi vidare till Restaurang Tiffany där vi mötte upp resten. Slutade som en riktigt trevlig kväll! :)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0