1 Februari !

Nu har vi äntligen lämnat Januari, och det känns helt underbart! Nu är vi inne i Februari, denna månad kommer gå snabbt, det är en kort månag. det känns bra, för det betyder att det snart blir Mars xD haha.
Jaa, som ni ser har jag ju inte riktigt kommit i säng än. jag mamma Jossan och Tess har nästan precis kollat klart på filmen "If Only" dåligt jag grät. fyfan vilken hemsk film. tänk om det skulle hända på riktigt.. usch..Men jag gillaren, den var bra, men väldigt sorglig!

Nej nu måste jag sova. jag är skit trött! Gonatt!

Jag gillar den här låten. Det får mig att tänka på minnen! <3

/A
Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

vilken gammal låt :D haha puss.

2009-02-02 @ 09:46:49
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0