Alää alää alää

Jag är trött, men jag kan inte sova nu! Så jag får typ vänta i 2 till 2,5 timma, sen kan jag sova!

Haha, kom på en rolig sak som hände på dagiset idag, jag fick ett sånt där skrattanfall igen ;D haha. Och det var under mellisen.

M står lite böjd över bordet och börjar hosta jättemycket rakt på hushållsrullen.
FM - Neej men inte där!!

HAHAHAH. Det är säkert inte änns lite kul när ni läser, men gud vad jag började skratta!! =D Jag var hur trött som helst, och jag känner hur jag börjar få mitt skrattanfall.. FM bara kollar på mig och säger; Men vad är det nu då? får du ett anfall och börjar le.. Och jag sitter bara och as garvar! =D hahah!!  klockrent!

Kan fortfarande skratta lite när jag tänker på det. Och en annan klockren kommentar från ett annat barn idag..
Jag drar upp min tröja för att rätta till mitt linne som jag har under, och sen drar ner t-shirten igen då säger hon
- Haha, Anna busunge.. och så står och och skrattar !!!=D haha, snacka om söt unge=D Tänk er själva att en liten 2 åring säger så till er ;D

hurrni, vi hörs en annan dag!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0