And then ..

Glömt och sagt att jag läst klart i taket lyser stjärorna. Den var riktigt bra! Så jag ska se filmen också! Japps det ska jag!
Sen får vi se är det blir! ;) hihi.
__________________

Idag så ringde min chef, och garanterade om att jag blir kvar terminen ut. Det känns jävligt bra! =D jävligt bra!!
__________________

Detta fick bli ett sånt där osammanhängande inlägg. för jag har bara lite att säga om allt;) inte så skrivsugen. För ska snart gå och lägga mig.. Så jag lever imorgon.. =) Får avsluta med en bild på Älsklingen! <3




Jag saknar Älsk ! <3

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej , vad skall du göra i helgen? :)

kram

2009-02-05 @ 23:49:51
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Helen

Jaa boken är riktigt bra!! Men i filmen har dom missat rätt mycket så det va väl sådär... Bli inte besviken bara =)

2009-02-06 @ 10:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0