Dålig uppdatering .

Ni måste väl sitta med knivar nu alla mina fans så dåligt som jag har uppdaterat. Men nu skriver jag ju iaf! =)

Jag har varit väldigt trött hela den här veckan, igår jobbade jag 07.30-17.00 det var ovant, haha. jag är sliten, jo jag vet! Men idag fick jag iaf gå hem 45 min innan jag slutade eftersom jag hade jobbat för mycket denna vecka. Så det var skönt =)

Ni vet lapparna som jag och Jennifer har satt upp på min vägg, vi drar en lapp varje dag, och när lapparna är slut är det den 2 Maj, och då får vi träffa våra pojkvänner! =) Och för att göra det lite roligare så satt vi lapparna i 3 olika färger..Blå, lila och gul. Och det var typ precis 37st lappar av varje färg. och jag kan meddela att dem blåa lapparna är alla borta nu! =D Det känns himla skönt, har t.o.m ryckt några lila! ;) hihi.

Vi hörs, lovar att det inte kommer ta lika lång tid till nästa inlägg =P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0