Fredag den 13

Än har ingenting hemskt hänt. allt har flytigt på! =) Märkte typ runt 2 tiden att det var Fredag den 13. Men aa, än så länge är jag helskinnad! ;) Brukar annars alltid hända något, typ att jag ramlar och slår sönder mig ;) haha!

Nerå, vi får hoppas att inget händer! =)
_____________

Idag sa Jennifer.."Jahaa och vad ska vi göra imorgon på alla <3-dag då?" Haha. hon hade garanterat besämt att vi skulle göra något! =P Jaa, vi får väl vara tillsammans eftersom ingen av oss kan träffapojkvännerna!
Men seriöst, alla <3-dag är ju galet överskattat. Aldrig tyckt om den dagen speciellt mycket!

Idag så jobbade J med mig, det var trevligt att få lite ungt kött bland oss! ;) haha!!
_____________

Såhär löd mitt sms till Lillemor som jobbar på samma dagis som mig när jag var lite trött och lättroad!  ;D
"Spegel spegel på väggen där, vem är snyggast på våra avdelningar i landet här? ohh Anna på gul, Anna på gul!" hahaha, jag fick som svar att hon höll med mig! Lillemor är runt 60 år, och hur skön som helst, jag gillar henne, jag kan vara mig själv och skojja om vad som helst med hennne! =D Det är sjukt skönt! =) Hon har + i kanten ;)

Nu ska jag slappa i väntan på att J kommer ner. som hon sa "Jag kommer så fort jag kan" haha aaa, okej;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0