Fuck you, i am from Stockholm .

Idag ska jag ha myskväll med Jennifer. Vi ska slå ihop en middag, sen blir det mys hela kvällen! Jag är ensam hemma, eftersom dem andra har dragit iväg till Åtvidaberg, och som ni vet, jag åker ju aldrig med dit! Så är det!

Igår var jag och Tess och tränade igen.. jag måste ha världens mest vältränade ben.. för jag tar ut mig som fan, tills dem skakar att jag inte änns kan stå normalt och måste sätta mig ner. men lika fan får jag inte träningsvärk!!? Betyder det att jag har otroligt starka ben som klarar av nästan ALLT medfött?! ;D Haha! Jag tror nog det... Jag är helt enkelt helnöjd! haha, nej men seriöst, ge mig träningsvärk!!

Någon som har förslag på vad jag och min fru kan käka till middag idag?

/A
Kommentarer
Postat av: tina

man får inte träningsvärk av spinning :)

2009-02-07 @ 22:03:19
Postat av: Anna

Nej jag vet, men jag kör ju benpress :P

2009-02-08 @ 10:02:18
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0