Lite tid över bara..

Ditt äldsta hångel? - Jag vet inte
Hur många har du varit riktigt kär i? - 3.
Vad tycker du om kärleken? - Bästa och värtsa i en människas liv
När kramade du någon sist? - Idag
Kramade du någon speciell? - Min morfar <3
Har du svårt för att bli kär? - Jag tror nog de. Dem måste ju ha något speciell som man faller för, de tror jag inte att många har som jag fastnar för!
När kysste/hånglade du med någon sist? - I november, men pojken min
Är du singel? - Nej
När fick du senast en komplimang? - Idag

HAR DU NÅGONSIN;
Varit medvetslös? - Ja
Playat? - Ja
Hånglar med fler än 2 pers på en kväll? - Ja
Gjort något riktigt dumt? - Ja
Gjort något du verkligen ångrar? - Ja
Varit nykter på nyårsafton? - Ja
Åkt ambulans? - Ja
Gjort något olagligt? - Ja
Blivigt polisanmäld? - Nej
Fått din mamma att gråta? - Ja
Slagit ner någon? - Slagit var väl att ta i ;)
Skämts över dina föräldrar? - Ja
Skämts över dig själv? - Ja
Sagt jag älskar dig, och menat det? - Ja
Tagit droger? - Nej
Dricker du? - Ibland
Varit kär? - Ja

SENASTE PERSONEN SOM;
Såg dig gråta? - Minns inte
Såg dig skratta? - Cina, Mulle, Basse och Pappa
Fick dig att gråta? - Tankar
Delade en cigg med? - Röker inte
Du gick på bio med? - Mamma, Tessan, Jossan, Mormor, Cina, Robin, Basse och Cia
Skällde på dig? - Har inte ni med att göra!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU;
Gråtit? - Nej
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Nej
Köpt något? - Ja
Sjungit? - Ja
Saknat någon? - Ja så otroligt! <3

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0