På bättringsvägen !

Ja, nu är jag äntligen på bättringsvägen. I fredags så spydde en unge på dagiset igen, och självklart den som satt och käkade brevid mig. Och jag blev lika äcklad som vanligt. Men sen var det väl inget mer med det. Jag umgicks med Jennifer på kvällen, alla andra i familjen åkte ner till Åtvidaberg för att gå på dop. Och sen vaknade jag runt 06.00 på lördag morgon för jag var tvungen att spy..men sen gick jag och la mig, och vid 7 tiden var det dax igen.. sen var jag sängliggande hela dagen igår...  Och Jennifer kom förbi och kollade hur jag mådde och skulle låna en bok av mig. Jag fick i mig lite mat och sånt, och det verkade vara bra. sen vid 10 så kom det också upp. Så då gick Jennifer hem.

Men idag så mår jag mycket bättre, jag har käkat lite fil, och det har fått stanna kvar i magen! =) Det känns skönt. Ska nog ut på en liten promenad så jag får frisk luft efter bara legat hemma hela gårdagen utan att rört mig.  Nej nu ska jag bli frisk och iväg till gymmet såfort jag känner mig återställd!=)

Men hoppas ni friska människor har haft en skön helg iaf !

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0