Rubrik

Jag är sjuuuukt sugen på att shoppa! Jag vill vill vill.. Meeen. Jag vill vänta till lönen, så lever jag lite sparsamt på det som jag har kvar ist!! =) Förhoppningsvis så kanske jag har tappat suget lite då, och så väntar jag och är sparsam! Låter nästan bättre! =)

Nej nu ska jag ge upp datorn. och se hur mina högtalare till min telefon fungerar. det måste jag iaf säga om min nya telefon, den har extremt bra ljud! Så hoppas att det bara dånar nu när jag ska testa högtalaren ;) haha! =)

Sen kl 6. då är det dax för dagens promenad! Ni vet igår när jag berättade om att Jennifer alltid kom försent. jag kom försent då bara för de! haha, så typiskt;) Sen imorgon, då blir det gymet! =D juhuu.. inte trodde jag att jag någon gång skulle längta efter att få gå till gymet?! =O  But mirikals happends! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0