Söndag .

Åhh, idag är det söndags.. jag gillar inte söndagar. å ännu mindre när det är knackigt med pengar...ge mig lön! =P
_______________

Jaaa, när hade det tänkt sluta snöa här i Sverige då? Det har ju snöat ända sen inatt.. snön vill inte ge sig inte.. Visst, det är väl kul för dem som gillar snön..jag gillar snön, men just nu vill jag att den kan ge upp och att det kan bli varmt! jag vill ha värme!!

läste precis i Cias blogg att hon sattsar på beach 2010.. Men jag sattsar mer på 2009. nu skrattar ni väl inombords. men jag är total taggad! Ikväll får det bli gymet. och imorgon är det min älskade innebandy =D hade det inte typ snöat hur mycket som helst idag så hade det ju faktiskt varit rätt skönt med en promenad. Vem vet, jag kanske borde ta en nu?! =) Ja, det får bli så, för idag har jag inte gjort speciellt mycket. S har varit här sen 10 imorse.. haha .. Han kanske vill haka på?! ;) hihi..

Med tanke på träningen, jag har ju gått ner 3kg iaf, som jag vet, eller aa det gjorde jag nästan bara efter 1 vecka. Och jag har inte kollat sen dess, och det var typ efter första veckan i januari, det var ju ett tag sen=P så kanske dax att kolla igen snart och se om det försvunnigt något mer? Jag tror det, det känns lite som de, för nu kommer jag ju ner i alla mina gamla jeans =) Det är trevligt!! =)
______________

Nej, dax att klä på sig ordentlige och ge sig ut i snön!

Tjaoo!!
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0