Tidig morgon

Idag är jag tidigt uppe, undra om det kan vara om den konstiga drömmen jag hade!? =P

Jag skulle på bröllop. jag vet inte vems bröllop det var, men det var ute på en åker, och man var tvungen att åka pulka efter bil iaf. Jag skulle iaf dit med Blondinbella, Jack, Mikaela, Cia och Mamma! =P Hahah. Och vi skulle åka på dem där pulkorna ända från östermalm =P haha! Och jag hade bara svarta kläder, jag hittade verkligen inget vitt. jag blev helt galen! Jag skulle ha vitt. Men då helt plötsligt så var jag på Ålandsbåten med pappa, och då säger han "Men ta tajts, det sitter inte åt" Haha, nehe? Det kanske var bra att jag vaknade då?! ;)  tajts på ett bröllop?! =P haha, jaa jaa!

Nu ska jag vakna till lite mer framför tv:n ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0